dimecres, 25 d’abril del 2018

Skull King o com guanyar a base de perdre

hir van caure tres partides. Un Labyrinth, un Century: la ruta de las especias i el Skull King. La partida del Labyrinth va ser una mica asimètrica, l'Andreu i jo ens vam barallar, la Mireia i el Victor es van barallar i en Marc va aprofitar la confusió per guanyar la partida. Em va saber a poc, en tinc ganes de més..
  

El Century, mal anomenat "el nou Splendor", no va quedar clar si va agradar o no. La partida va ser molt silenciosa, tothom fent molts càlculs però crec que en el fons no va desagradar. Es un joc que a mesura que hi jugues n'aprens més. Segur que veu taula sovint. El Skull King... Es tracta d'un joc de cartes on has d'encertar quantes cartes guanyaràs. El Victor i l'Andreu van començar guanyant. Jo vaig encaixar tres negatius en les tres primeres rondes... Encertant les cartes que guanyarien. La qüestió es que si creus que no en guanyaràs cap i l'encertes, reps un munt de punts. Però també t'arrisques a perdre mooolts punts. A l'última ronda, tant en Marc com jo vam demanar "zero victòries" en un moment d'inspiració divina. Malhauradament pel Marc, a mitja ronda els jugadors van fer un complot per a que en guanyes unes quantes. Per sort per mí, vaig aconseguir no guanyar cap carta i donar la volta al resultat final.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada