dissabte, 12 de maig del 2018

Escape i Steampunk rally

Aquest cap de setmana van caure una partida de l’Escape: the curse of the Temple. Tot i que costa una estona preparar-lo i que la partida només dura 10 minuts, l’estrès va ser força generalitzat i vam decidir fer una única partida.



Després va caure un Steampunk rally. Sembla ser que no vaig explicar del tot bé les regles ja que va haver-hi certs dubtes a mitja partida. En general crec que vam passar una bona estona… l’Andreu a punt d’explotar en diverses ocasions, el Victor amb l’estrella de la mort amb rodes… Finalment, i per no variar, l’Hector va decidir bloquejar el meu camí directe cap a la victòria i a l’última ronda vaig passar de primer a penúltim. No m’esperava que el meu vehicle fos tant poc autosuficient… quin mal…




http://www.alejostenuki.com/meeples/escape-i-steampunk-rally/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada