divendres, 11 de maig del 2018

Épica partida del Incan Gold i si... també un kingsburg

Aquesta setmana ha tornat a sortir un Kingsburg i un Incan Gold. Malgrat la crítica a l’anàlisi-paràlisi que ja vam fer del Kingsburg a 5 jugadors, ha tornat a sortir a taula amb la mateixa quantitat de jugadors. A mí ja m’està bé, ja m’agrada…


Aquesta vegada vaig aconseguir el dau extra una mica més tard que l’anterior partida però podia arribar al 17 (la reina) de forma constant, així que vaig apostar per aquesta dinàmica durant la segona meitat de la partida. Per sort, la vaig poder “activar” unes 5 vegades, que em van donar uns 15 punts de victòria directes. Això suposa no fer tants edificis ni poder fer tant exèrcit, però es una de les possibles maneres de guanyar al joc. L’últim enemic tenia força 9, per tant era molt difícil de vèncer, i ja ni ho vaig intentar, assumint els 5 punts de victòria de penalització.


La Mireia, qui no hi havia jugat mai abans, va guanyar als enemics i a més va fer un edifici dels grossos a l’última ronda, i es va quedar només a 3 punts de la victòria.


 


Molt més divertida va ser la partida de Incan Gold. Les cartes de perill es van aliar per a fer la partida més curta i amb poc tresors que tinc enregistrada. De fet, l’Andreu va guanyar amb 20 punts, mentre que la mitja del guanyadors sol ser major de 32 punts.


A la primera ronda va sortir: aranya, tresor, relíquia, tresor. I en aquest punt l’Andreu i jo vam decidir retirar-nos a veure si ens emportavem la relíquia. Doncs, no, no ens la vam endur. Però acte seguit va sortir una aranya. Pam de nas per a tothom. La segona ronda va ser clavada a la primera però canviant el perill. Andreu i jo sortim pels pèls abans del perill. La tercera ronda no la recordo, però en Victor s’emporta una relíquia. Marc i Mireia continuen a zero.


Quarta ronda: tressors 4,11, 9, serp, zombi… Andreu i Alex se’n van. Inmediatament després: Serp!!!


Cinquena ronda… bé, sense paraules:


ARANYA, TRESSOR 1,….. …………………………….. i ARANYA DE NOU!!!


Fi de partida: Andreu 20, Alex 19, Victor 5, Mireia i Marc 0. Així que es proclamen campions absoluts del rècord negatiu d’aquest joc. Enhorabona ;P


P.S.: Jo encara tinc esperances de que algú me’l tregui del toma 6!!



http://www.alejostenuki.com/meeples/epica-partida-del-incan-gold-i-si-tambe-un-kingsburg/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada